پارک جینگ شان | پارکی زیبا در بلندترین نقطه شهر پکن
نوشته شده توسط : badsa

پارک جینگ شان

اگر قصد سفر به شهر پکن را دارید و اگر علاقه مند به پارک و مشاهده شهر پکن از بالاترین نقطه این شهر هستید،همراه ما باشید تا با معرفی پارک جینگ شان در خدمت شما باشیم.


چرا به پارک جینگ شان برویم؟

پارک جینگ شان در مرکز شهر پکن واقع شده است که یک منطقه ۲۳۰ متری(حدود ۵۷ هکتار) را پوشش میدهد. پارک در نقطه مرکزی محور شمال-جنوب قرار دارد و در دروازه شمالی شهر ممنوعه قرار گرفته است.تصویری از گردشگران در جینگ شانتصویری از گردشگران در جینگ شان

این پارک در تپه جینگ شان که قبلا با نام تپه وان سو شناخته میشد کشف شده است.قله میانی ایت تپه بلندترین نقطه در پکن است که از آن بازدید کنندگان و گردشگران تور چین قادر خواهند بود شهر ممنوعه را به طور کامل مشاهده کنند.

در پارک جینگ شان چه کنیم؟

در ساعات اول صبح پارک جینگ محل تجمع افراد مسن محلی میباشد که برای تمرین تای چی در این پارک جمع میشوند.در این ساعات سعی کنید خود را به بالاترین نقطه از پارک برسانید. اگر علاقه مند به تماشای شهر پکن از بالاترین نقطه این شهر هستید پیشنهاد میدهیم خود را به این پارک برسانید.

تصویری از پارک جینگ شانتصویری از پارک جینگ شان

در فصل بهار این پارک مملوء از گل های رنگارنگ است. در ماه می ۲۰۰ گونه از پونه ها شروع به شکوفایی میکنند. حدود ۲۰،۰۰۰ گیاه گل مینا در این پارک شما را از خود بیخود خواهد کرد.

چطور به پارک جینگ شان برویم؟

به خط متروی ۵ به ایستگاه دونگی بروید. از خروجی C بیرون بیائید و سپس با پیدا کردن اتوبوس ۱۰۱ به ایستگاه Gu Gong (Forbidden City) بروید. روبروی دروازه شمالی شهر ممنوعه پیاده شوید.تصویری از گل های موجود در پارک جینگ شانتصویری از گل های موجود در پارک

چند نکته در مورد پارک جینگ شان

مدت زمان لازم برای بازدید : یک ساعت و نیم ساعت کار : ۶ صبح الی ۹ بعد از ظهر

هزینه بازدید : ۰٫۲۹ دلار

منبع : justgola





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: